Varuosade tarneaeg Max123 hoolduses on ca kaks nädalat!!! Ilmselt toovad hobusega (roheline mõtteviis). Ootasin ära, kui kaart tuli viisin arvuti hooldusesse.
"Parim" hooldusmees nüüd teatas, et kaarti polegi vaja vahetada, hoopis ventika pistik oli lahti. Tõin arvuti koju, DVD-rom ei tööta - tipa-tapa tagasi: kokkupanemisel jäi dvd ühendamata.

Mõne nädala möödudes kaart enam üldse ei töötanud - jälle sõidan külastama "parimat" hooldust. Jälle ootan ca kaks nädalat. Nüüd siis arvutiga (uus kaart sees) jõuan koju ja... numpad'i pooled klahvid ei tööta.
Tipa-tapa tagasi: kokkupanemisel jäid osa traate ühendamata. Hea, et need "parimad" mehed kirurgid ei ole.



Teine läpakas on rohkem abikaasa kasutada. Ka XPS mingi numbriga. Üldiselt Dell väidab, et XPS-i sari on tippkvaliteediga. Huvitav, mida teiste Delli sarjade kasutajad teevad? Lühidalt: sellel XPS-l kustus kuvar, lõplikult.

Siin on oluline ka varasem ajalugu: kui otsisin läpakat, siis Max'i riiulid olid päris tühjad. Kust saab, küsisin. Teised müüvad ka, aga garantiiga on see asi, et meie maja küsib 250 EEKu mujalt ostetud Dellide käsitlemise eest - mingi taolise vastuse sain. Uskudes Delli kvaliteeti läksin Flex arvutisalongi, kus valik oli aus. Palun mulle Dell! - kindlalt avaldasin oma soovi, selle ma ka sain.

Nüüd, kui kuvar kustund, viisin läpaka MAX123-e hooldusesse. Kas te olete teadlikud käsitlemistasust "võõrastele" arvutitele? - küsis neiu, kes mul nägupidi oli juba vägagi tuttav juba eelmistest käikudest. 250 EEKu oli meeles ja vastasin nagu altari ees: "JAH!". Mis siis ikka, andsin "patsiendi" üle laua, paberid vormistatud ja läksin minema. Mõned päevad hiljem kõne "parimatelt" hooldusmeestelt: Kuvar vajab väljavahetamist, varuosa tasuta, tööraha 45 €, kas sobib? Siis selgus, et eelmisel aastal on 250 EEKu muutunud 45€-ks, millest sain teada vaid nüüd. Neljapäeval käisin hoolduses asja selgitamas, tuli välja, et mul on kaks valikut: JAH=45€, siis tehakse arvuti korda; EI=19€ - sest nii palju nad küsivad diagnostika eest, kui arvutit ei remondi. Kuvari tarneaeg on ... loomulikult kaks nädalat! Mulle tundus asi kuidagi imelik, selle peale ilmus garantiiteeninduse juht, kes puust ja punaseks selgitas mulle, et pole mingit põhjust pahandada - tuleb lihtsalt maksta. Aga ma ikkagi ei saanud aru, kuidas "võõra" garantiilise arvuti käsitlemistasu muutus töötasuks ja kasvas kolm korda? Ja kuidas sellest loobuda? Kuna vaidlemise isu sai mul juba täis, siis lubasin asja blogisse panna ja neile lingi saata.




Ei ole minu asi MAX123-le äriajamist õpetada, ma lihtsalt sinna enam ei lähe. Lasen selle arvuti ära remontida ja kõik, enam ei lähe (kui mitte just nende majast ostetud arvuti jälle ära ei kustu). Mul on siiralt kahju, kui tipp-teenindusega ettevõtte teeb sellist allakäiku. Ja jutt ei ole mitte ainult MAX123-st, selliseid on palju, kus vanasti tehti tööd täpselt ja korralikult, müüja tundis oma kaupa, töötajatel oli sära silmis, sest olid kuidagi motiveeritud ja põnevil kliendiga suhtlemisest.



Peaks veel vabandust paluma oma sõpradelt, kolleegidelt ja koostööpartneritelt, kellele varem olen MAX123-e soovitanud. Pean oma sõnad tagasi võtma..." />

Indrek Vendelin

Pildialbum

Dell Authorized Service Provider

Dell Authorized Service Provider

Veel hiljuti olin Dell-i suur fänn, hea ja töökindel arvuti healt tarnijalt Max123. Kuigi hinnad olid veidi kallimad, kui teistel arvutitel, Max'il oli vaieldamatu parim hooldus.

Aga enam ei ole. Ei ole seda head töökindlust, ei ole kaubavalikut ja mis kõige kurvem, ei ole parimat hooldust. Ja uues kohas pole enam parkimiseks ruumi kah :(



Endal kolm Delli läpakat (üks on mini, fotokottis, seda ma eriti ei kastuta) aga kaks ülejäänud on iga õhtu sees, kasutajaid kokku kolm. Ja kumbki pole 3-e aastat vastu pidanud.

XPSM1730-l kord üks videokaardi ventikas otsustas pensionile minna. Max123-e "parimad" hooldusmehed võtsid arvuti lahti ja otsustasid uue videokaardi tellida.
Varuosade tarneaeg Max123 hoolduses on ca kaks nädalat!!! Ilmselt toovad hobusega (roheline mõtteviis). Ootasin ära, kui kaart tuli viisin arvuti hooldusesse.
"Parim" hooldusmees nüüd teatas, et kaarti polegi vaja vahetada, hoopis ventika pistik oli lahti. Tõin arvuti koju, DVD-rom ei tööta - tipa-tapa tagasi: kokkupanemisel jäi dvd ühendamata.

Mõne nädala möödudes kaart enam üldse ei töötanud - jälle sõidan külastama "parimat" hooldust. Jälle ootan ca kaks nädalat. Nüüd siis arvutiga (uus kaart sees) jõuan koju ja... numpad'i pooled klahvid ei tööta.
Tipa-tapa tagasi: kokkupanemisel jäid osa traate ühendamata. Hea, et need "parimad" mehed kirurgid ei ole.



Teine läpakas on rohkem abikaasa kasutada. Ka XPS mingi numbriga. Üldiselt Dell väidab, et XPS-i sari on tippkvaliteediga. Huvitav, mida teiste Delli sarjade kasutajad teevad? Lühidalt: sellel XPS-l kustus kuvar, lõplikult.

Siin on oluline ka varasem ajalugu: kui otsisin läpakat, siis Max'i riiulid olid päris tühjad. Kust saab, küsisin. Teised müüvad ka, aga garantiiga on see asi, et meie maja küsib 250 EEKu mujalt ostetud Dellide käsitlemise eest - mingi taolise vastuse sain. Uskudes Delli kvaliteeti läksin Flex arvutisalongi, kus valik oli aus. Palun mulle Dell! - kindlalt avaldasin oma soovi, selle ma ka sain.

Nüüd, kui kuvar kustund, viisin läpaka MAX123-e hooldusesse. Kas te olete teadlikud käsitlemistasust "võõrastele" arvutitele? - küsis neiu, kes mul nägupidi oli juba vägagi tuttav juba eelmistest käikudest. 250 EEKu oli meeles ja vastasin nagu altari ees: "JAH!". Mis siis ikka, andsin "patsiendi" üle laua, paberid vormistatud ja läksin minema. Mõned päevad hiljem kõne "parimatelt" hooldusmeestelt: Kuvar vajab väljavahetamist, varuosa tasuta, tööraha 45 €, kas sobib? Siis selgus, et eelmisel aastal on 250 EEKu muutunud 45€-ks, millest sain teada vaid nüüd. Neljapäeval käisin hoolduses asja selgitamas, tuli välja, et mul on kaks valikut: JAH=45€, siis tehakse arvuti korda; EI=19€ - sest nii palju nad küsivad diagnostika eest, kui arvutit ei remondi. Kuvari tarneaeg on ... loomulikult kaks nädalat! Mulle tundus asi kuidagi imelik, selle peale ilmus garantiiteeninduse juht, kes puust ja punaseks selgitas mulle, et pole mingit põhjust pahandada - tuleb lihtsalt maksta. Aga ma ikkagi ei saanud aru, kuidas "võõra" garantiilise arvuti käsitlemistasu muutus töötasuks ja kasvas kolm korda? Ja kuidas sellest loobuda? Kuna vaidlemise isu sai mul juba täis, siis lubasin asja blogisse panna ja neile lingi saata.




Ei ole minu asi MAX123-le äriajamist õpetada, ma lihtsalt sinna enam ei lähe. Lasen selle arvuti ära remontida ja kõik, enam ei lähe (kui mitte just nende majast ostetud arvuti jälle ära ei kustu). Mul on siiralt kahju, kui tipp-teenindusega ettevõtte teeb sellist allakäiku. Ja jutt ei ole mitte ainult MAX123-st, selliseid on palju, kus vanasti tehti tööd täpselt ja korralikult, müüja tundis oma kaupa, töötajatel oli sära silmis, sest olid kuidagi motiveeritud ja põnevil kliendiga suhtlemisest.



Peaks veel vabandust paluma oma sõpradelt, kolleegidelt ja koostööpartneritelt, kellele varem olen MAX123-e soovitanud. Pean oma sõnad tagasi võtma...

Max123

Lisatud: 04.06.2011 · ID 547/1797